CHEMPIOIL 75W90 GL-4 GL-5LS
Stosowany w grupie CHRYSLER JEEP DODGE FORD VW...
Mosty tylne oraz przekładnie rozdzielcze (reduktory) 75w90 klasa API GL-4 GL-5LS w poniższych pojazdach oraz skrzynie manualne w pozostałych:
- Chrysler GRAND VOYAGER AWD 1996-2014 tylny most oraz reduktor
- Chrysler Town&Country AWD 1996-2014 tylny most oraz reduktor
- Chrysler Pacifica AWD Touring 2004-2008 tylny most oraz reduktor
- Chrysler 300C AWD 2005-2010 tylny most oraz reduktor
- DODGE GRAND CARAVAN AWD 1996-2014 tylny most oraz reduktor
- DODGE MAGNUM 2005-2010 tylny most oraz reduktor
- DODGE JOURNEY 2008-2016 tylny most oraz reduktor
- FIAT FREEMONT 2008-2016 tylny most oraz reduktor
... oraz wiele innych pojazdów wg zaleceń producenta.
OPIS PRODUCENTA:
Zastosowanie:
Całoroczny, uniwersalny, energooszczędny olej przekładniowy najnowszej generacji (zawierający PAO) , zaprojektowany specjalnie do manualnych skrzyń biegów z wbudowanym mechanizmem różnicowym pojazdów z napędem przednim. Nadaje się do wszystkich typów zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych manualnych skrzyń biegów (w tym do ciężkich). Został opracowany na podstawie wymagań stawianych przez Grupę VW.
Własności produktu:
- Unikalna baza PAO najwyższej jakości o idealnej lepkości w szerokim zakresie temperatur w połączeniu z pakietem dodatków najnowszej generacji zapewnia doskonałe właściwości przeciwcierne, dzięki czemu zapewnia znaczną oszczędność paliwa i bardzo płynną zmianę biegów;
- Dzięki unikalnemu składowi zapewnia doskonałe właściwości przeciwzużyciowe i przeciw zacieraniu, które znacznie wydłużają oczekiwaną żywotność przekładni , nawet najbardziej ekstremalnych trybach pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia. Film olejowy ma zwiększoną odporność na podwyższone ciśnienie;
- Zapewnia doskonałe właściwości w niskich temperaturach, które zapewniają łatwy rozruch, niezawodne smarowanie, a także łatwą i precyzyjną zmianę biegów w dowolnych temperaturach otoczenia (do -40°C) oraz w każdych warunkach pracy;
- Posiada zwiększoną stabilność termiczno-oksydacyjną i doskonałą odporność na degradację termiczną w wysokiej temperaturze, co pozwala na wydłużenie czasu między wymianami oleju i zmniejszenie kosztów konserwacji sprzętu. Zalecany okres wymiany to 40 000 km/2 lata;
- Skutecznie chroni przed lakierowaniem i zapychaniem się pierścienia synchronizatora;
- Chroni części metalowe przed korozją;
- Zapewnia doskonałą kompatybilność z materiałami uszczelniającymi, zapobiega ich pęcznieniu, twardnieniu i kurczeniu, co pozwala na obniżenie kosztów części zamiennych i zapobieganie wyciekom;
- Redukuje hałas;
- Nadaje się do średnio obciążonych niewbudowanych dyferencjałów.
Zalecany do stosowania w ręcznych skrzyniach biegów (z wbudowanym mechanizmem różnicowym i bez) samochodów osobowych oraz mocno obciążonych ręcznych skrzyniach biegów do pojazdów drogowych (ciężarówki, autobusy itp.), terenowych (budowlanych, górniczych, rolniczych) oraz pojazdów specjalnych producentów europejskich, amerykańskich i azjatyckich, w których wymagany poziom charakterystyki serwisowej to GL-4. Szczególnie polecany do samochodów osobowych z grup VW i Ford.
Postępuj zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji obsługi.
Opakowanie: 1 litr